Kezdetét veszi a visszaszámlálás - hamarosan itt az második BGE-s hallgatói Sport Nap!
Április 17-én a Sport Iroda és az EHÖK közös kooprodukciójának keretében teszteljük az állóképességet, kézügyességet, precizitást - labdajátékok és esti programok is várnak minden érdeklődőt!
A résztvevők két helyszínen összesen 8 sportágban hódolhatnak a sport iránti szeretetüknek az egész nap folyamán.
Időpont: 2024. április 17.
Helyszínek:
KKK tornaterem (Budapest, Diósy Lajos u. 22-24. 1165) - kosárlabda, röplabda, labdarúgás, kidobós
Noiret - darts, csocsó, billiárd
A részvétel regisztrációhoz kötött! Regisztrálni a REGISZTRÁCIÓ gombra kattintva lehetséges!
Program:
Napközben
Regisztráció a versenyszámok előtt 30 perccel, eredményhirdetés az egyes sportágak lebonyolítása után közvetlenül. Sportáganként 8 csapat jelentkezését várjuk!
- 8:30-12:00 - Labdarúgás (6-10 fős csapatok)
- 9:00 -11:00 - Partizán kidobós (6 fős csapatok - ebből 2 fő nő)
- 11:00-15:00 - Röplabda (6-10 fős mix csapatok)
- 15:00-17:00 - Kosárlabda - streetball (4-6 fős csapatok)
Este
Az esti programokra sportáganként maximum 16 csapat jelentkezhet! Csapatonként 2 főt várunk.
- Biliárd bajnokság
- Csocsó bajnokság
- Darts bajnokság
További információ:
napközbeni programok: Barka Nikoletta, barka.nikoletta@uni-bge.hu ,
esti programok: Kis Kevin, kevin.kis.79@unibge.hu
Ti ott lesztek? :)
Program
- Streetball szabályaival
- Minimum 4 főből kell állnia egy csapatnak, ebből 3 fő lehet egyszerre a pályán
- Maximum 6 fő nevezhető egy csapatba.
- 6 fős csapatok, minimum 2 női csapattaggal.
- 12 csapat nevezhet
- 6 fős csoportokban körmérkőzések, csoportkörből 4-4 csapat jut tovább, majd egyenes kiesés következik keresztbejátszással.
- a játékot a partizán egyszerűsített szabályai szerint bonyolítjuk, két labdával, partizán három élettel, egy szettig tart a csapatok játéka.
- akit a játék során kidobnak, a partizán területéről folytathatja a játékot, visszamenni nem lehet a küzdõ-térfélre.
- A tornagyőztes, illetve dobogós csapatok érmet, oklevelet kapnak. A negyedik helyezett csapat oklevelet kap.
- Műfüves focipálya
- 8 csapat
- 4-4 csapatos csoportok
- Körmérkőzések a csoportok részvevői között (6-6 mérkőzés)
- 10 perces, futóórás mérkőzések (2 perces szünetekkel a félidők között)
- A csoportok első két helyezettje keresztjátékkal dönt az érmek sorsáról
- Összesen 14 mérkőzés
- A tornagyőztes kupát, a dobogós csapatok érmeket kapnak
- Tornaterem
- 8 csapat (vegyes)
- 4-4 csapatos csoportok
- Körmérkőzések a csoportok résztvevői között (6-6 mérkőzés)
- 1 szett, 15 pontig
- A csoportok első két helyezettje keresztjátékkal dönt az érmek sorsáról
- Összesen 14 mérkőzés
- A tornagyőztes kupát, a dobogós csapatok érmeket kapnak
Létszám:16 csapat (32 fő) - 2 fős csapatok
Versenykiírás: 501 SO (szimpla kiszálló), steel (acélhegyű nyilakkal), csoportban 2 nyert legig, döntőben és kieséses szakaszban 3 nyert leg. A mérkőzés kezdési jogát bullra-dobással döntik el majd ezután felváltva kezdik a legeket. A csoportban történő helyezések eldöntésére a Magyar Darts szövetség általános szabályai vonatkoznak (több pont-legkülönbség-nyert leg). Minden egyéb esetben is a Magyar Darts Szövetség szabályrendszere lesz a mérvadó.
Korlátozott számban a helyszínen is lehet nyilakat igénybe venni.
Lebonyolítás: 4 táblán, 1 táblán 1 csoport küzdelmei zajlanak
Csoportkörök 4-4 csapat egy csoportban, ahol körmérkőzéseket játszanak. A csoport első 2 helyezettje kijut az egyeneskieséses szakaszba. Itt a csoportelsők a csoportmásodikokkal mérkőznek meg az elődöntőbe jutásért. Ezután elődöntő, majd a két győztes játszik a bajnoki címért, míg a vesztesek a bronzmeccsen döntik el az érmek sorsát.
Csocsó szabályok
1. Egy csapat két főből áll, az egyik fél a támadó oldalon játszik, míg a másik a védő oldalon. Ezt a felállást a meccs során nem változtatható, azonban a bajnokság teljes ideje alatt igen.
2. Az oldalválasztásról a csapatok közös megegyezéssel döntenek, amennyiben ez nem sikerül, a játékvezetőé a döntés.
3. A játék során a pörgetés szigorúan tilos, maximum 1db 360 fokos fordulat az engedélyezett, amennyiben ezt valaki a második felszólítás után sem tartja be a csapata automatikusan elveszíti a mecset.
4. Amennyiben a kapuba belőtt labda kipattan a kapuból, a játé folytatódik tovább, de a következő gól kettőt ér, bármelyik csapat is rúgja.
5. A középpályásokkal lőtt gól érvénytelen.
6. A meccsnek akkor van vége, amikor az egyik csapat eléri 10 gólt.
Lebonyolítás
A játékban 16 db két fős csapat vehet részt, első körben csoportkörös lebonyolítás lesz, majd onnan egyenes kieséses szakaszba juthatnak tovább a csoport első és második helyezett csapatai. Ezt követően a döntő és a bronzmeccs után pedig közös eredményhirdetés.
Biliárd szabályok
1. A kezdéshez szükséges golyókat mindig a játékvezető rakja fel és az ő jelzésére kezdődhet meg a mérkőzés.
2. A kezdést a játékosok kő-papír-olló játékkal döntik el, melyben mindkét csapat 1-es játékosa vesz részt.
3. A kezdés során lyukba került golyók még nem döntik el azt, hogy a kezdő csapat a teli vagy a csíkos golyókkal lesz a játék során, azonban a kezdő játékos folytathatja ebben az esetben a játékot. Amennyiben a kezdésnél semmilyen golyó nem kerül lyukba, az ellenfél csapat 1-es játékosa következik.
4. Amennyiben a fehér golyó kerül lyukba a kezdés során, az ellenfél játékosa következik a fehér golyó kezdővonalra helyezése után. Ha pedig a fekete golyó kerül lyukba a golyó visszakerül a pálya közepére és a kezdő csapat folytathatja a játékot.
5. A játék során az „A” csapat által jelölt 1-es játékost, a „B” csapat által jelölt 1-es játékos követi, majd a 2-es játékosok következnek.
6. Amennyiben a játék során a fehér golyó nem ér golyót/a fekete golyót éri először/az ellenfél csapat golyójához ér először, az ellenfél csapat kétszer jön.
7. Amennyiben a fehér golyó lyukba kerül a játék során, az ellenfél csapat a kezdővonalról következik és csal a félpályán túl lévő golyókhoz érhet, azonban kétszer jön. Ha nincs saját golyója a félpályán túl, a szemközti falról a mandíneres megoldással kell hozzá érnie a saját golyójához.
8. Amíg nem került golyó a lyukba az előző két szabály nem érvényes. Ha már csak a fekete golyó van a pályán az előző két szabály nem érvényes.
9. Amennyiben a fekete golyó lelökésekor a fehér golyó is lyukba kerül, az ellenfél csapat nyerte a mérkőzést.
Biliárd lebonyolítás
A játék során maximum 16 db 2 fős csapat, 2 csoportba kerül, ahol 3-3 meccset játszanak le a játékvezető HÖK tagok irányításával. A csoportkörök után egyenes kieséses szakasz következik, ami egy bronzmeccsel és egy döntővel zárul.
Ezt az este folyamán egy közös eredményhirdetés fogja követni, ahol az összes kocsmasport győztesének kiosztjuk a győzelemért járó díjakat.