Kezdetét veszi a visszaszámlálás - hamarosan itt az második BGE-s hallgatói Sport Nap!

Április 17-én a Sport Iroda és az EHÖK közös kooprodukciójának keretében teszteljük az állóképességet, kézügyességet, precizitást - labdajátékok és esti programok is várnak minden érdeklődőt!


A résztvevők két helyszínen összesen 8 sportágban hódolhatnak a sport iránti szeretetüknek az egész nap folyamán.


Időpont: 2024. április 17.

Helyszínek:

KKK tornaterem (Budapest, Diósy Lajos u. 22-24. 1165) - kosárlabda, röplabda, labdarúgás, kidobós

Noiret - darts, csocsó, billiárd

A részvétel regisztrációhoz kötött! Regisztrálni a REGISZTRÁCIÓ gombra kattintva lehetséges!


Program:

Napközben

Regisztráció a versenyszámok előtt 30 perccel, eredményhirdetés az egyes sportágak lebonyolítása után közvetlenül. Sportáganként 8 csapat jelentkezését várjuk!

  • 8:30-12:00 - Labdarúgás (6-10 fős csapatok)
  • 9:00 -11:00 - Partizán kidobós (6 fős csapatok - ebből 2 fő nő)
  • 11:00-15:00 - Röplabda (6-10 fős mix csapatok)
  • 15:00-17:00 - Kosárlabda - streetball (4-6 fős csapatok)

Este

Az esti programokra sportáganként maximum 16 csapat jelentkezhet! Csapatonként 2 főt várunk.

  • Biliárd bajnokság
  • Csocsó bajnokság
  • Darts bajnokság


További információ:

napközbeni programok: Barka Nikoletta, barka.nikoletta@uni-bge.hu ,

esti programok: Kis Kevin, kevin.kis.79@unibge.hu


Ti ott lesztek? :)


Program

  • Streetball szabályaival
  • Minimum 4 főből kell állnia egy csapatnak, ebből 3 fő lehet egyszerre a pályán
  • Maximum 6 fő nevezhető egy csapatba.


  • 6 fős csapatok, minimum 2 női csapattaggal.
  • 12 csapat nevezhet
  • 6 fős csoportokban körmérkőzések, csoportkörből 4-4 csapat jut tovább, majd egyenes kiesés következik keresztbejátszással.
  • a játékot a partizán egyszerűsített szabályai szerint bonyolítjuk, két labdával, partizán három élettel, egy szettig tart a csapatok játéka.
  • akit a játék során kidobnak, a partizán területéről folytathatja a játékot, visszamenni nem lehet a küzdõ-térfélre.
  • A tornagyőztes, illetve dobogós csapatok érmet, oklevelet kapnak. A negyedik helyezett csapat oklevelet kap.


  • Műfüves focipálya
  • 8 csapat
  • 4-4 csapatos csoportok
  • Körmérkőzések a csoportok részvevői között (6-6 mérkőzés)
  • 10 perces, futóórás mérkőzések (2 perces szünetekkel a félidők között)
  • A csoportok első két helyezettje keresztjátékkal dönt az érmek sorsáról
  • Összesen 14 mérkőzés
  • A tornagyőztes kupát, a dobogós csapatok érmeket kapnak


  • Tornaterem
  • 8 csapat (vegyes)
  • 4-4 csapatos csoportok
  • Körmérkőzések a csoportok résztvevői között (6-6 mérkőzés)
  • 1 szett, 15 pontig
  • A csoportok első két helyezettje keresztjátékkal dönt az érmek sorsáról
  • Összesen 14 mérkőzés
  • A tornagyőztes kupát, a dobogós csapatok érmeket kapnak


Létszám:16 csapat (32 fő) - 2 fős csapatok

Versenykiírás: 501 SO (szimpla kiszálló), steel (acélhegyű nyilakkal), csoportban 2 nyert legig, döntőben és kieséses szakaszban 3 nyert leg. A mérkőzés kezdési jogát bullra-dobással döntik el majd ezután felváltva kezdik a legeket. A csoportban történő helyezések eldöntésére a Magyar Darts szövetség általános szabályai vonatkoznak (több pont-legkülönbség-nyert leg). Minden egyéb esetben is a Magyar Darts Szövetség szabályrendszere lesz a mérvadó.

Korlátozott számban a helyszínen is lehet nyilakat igénybe venni.

Lebonyolítás: 4 táblán, 1 táblán 1 csoport küzdelmei zajlanak

Csoportkörök 4-4 csapat egy csoportban, ahol körmérkőzéseket játszanak. A csoport első 2 helyezettje kijut az egyeneskieséses szakaszba. Itt a csoportelsők a csoportmásodikokkal mérkőznek meg az elődöntőbe jutásért. Ezután elődöntő, majd a két győztes játszik a bajnoki címért, míg a vesztesek a bronzmeccsen döntik el az érmek sorsát.


Csocsó szabályok

1.     Egy csapat két főből áll, az egyik fél a támadó oldalon játszik, míg a másik a védő oldalon. Ezt a felállást a meccs során nem változtatható, azonban a bajnokság teljes ideje alatt igen.

2.     Az oldalválasztásról a csapatok közös megegyezéssel döntenek, amennyiben ez nem sikerül, a játékvezetőé a döntés.

3.     A játék során a pörgetés szigorúan tilos, maximum 1db 360 fokos fordulat az engedélyezett, amennyiben ezt valaki a második felszólítás után sem tartja be a csapata automatikusan elveszíti a mecset.

4.     Amennyiben a kapuba belőtt labda kipattan a kapuból, a játé folytatódik tovább, de a következő gól kettőt ér, bármelyik csapat is rúgja.

5.     A középpályásokkal lőtt gól érvénytelen.

6.     A meccsnek akkor van vége, amikor az egyik csapat eléri 10 gólt.

Lebonyolítás

 A játékban 16 db két fős csapat vehet részt, első körben csoportkörös lebonyolítás lesz, majd onnan egyenes kieséses szakaszba juthatnak tovább a csoport első és második helyezett csapatai. Ezt követően a döntő és a bronzmeccs után pedig közös eredményhirdetés.

Biliárd szabályok


1.     A kezdéshez szükséges golyókat mindig a játékvezető rakja fel és az ő jelzésére kezdődhet meg a mérkőzés.

2.     A kezdést a játékosok kő-papír-olló játékkal döntik el, melyben mindkét csapat 1-es játékosa vesz részt.

3.     A kezdés során lyukba került golyók még nem döntik el azt, hogy a kezdő csapat a teli vagy a csíkos golyókkal lesz a játék során, azonban a kezdő játékos folytathatja ebben az esetben a játékot. Amennyiben a kezdésnél semmilyen golyó nem kerül lyukba, az ellenfél csapat 1-es játékosa következik.

4.     Amennyiben a fehér golyó kerül lyukba a kezdés során, az ellenfél játékosa következik a fehér golyó kezdővonalra helyezése után. Ha pedig a fekete golyó kerül lyukba a golyó visszakerül a pálya közepére és a kezdő csapat folytathatja a játékot.

5.     A játék során az „A” csapat által jelölt 1-es játékost, a „B” csapat által jelölt 1-es játékos követi, majd a 2-es játékosok következnek.

6.     Amennyiben a játék során a fehér golyó nem ér golyót/a fekete golyót éri először/az ellenfél csapat golyójához ér először, az ellenfél csapat kétszer jön.

7.     Amennyiben a fehér golyó lyukba kerül a játék során, az ellenfél csapat a kezdővonalról következik és csal a félpályán túl lévő golyókhoz érhet, azonban kétszer jön. Ha nincs saját golyója a félpályán túl, a szemközti falról a mandíneres megoldással kell hozzá érnie a saját golyójához.

8.     Amíg nem került golyó a lyukba az előző két szabály nem érvényes. Ha már csak a fekete golyó van a pályán az előző két szabály nem érvényes.

9.     Amennyiben a fekete golyó lelökésekor a fehér golyó is lyukba kerül, az ellenfél csapat nyerte a mérkőzést.


Biliárd lebonyolítás


A játék során maximum 16 db 2 fős csapat, 2 csoportba kerül, ahol 3-3 meccset játszanak le a játékvezető HÖK tagok irányításával. A csoportkörök után egyenes kieséses szakasz következik, ami egy bronzmeccsel és egy döntővel zárul.


Ezt az este folyamán egy közös eredményhirdetés fogja követni, ahol az összes kocsmasport győztesének kiosztjuk a győzelemért járó díjakat.