Keresés:
Események
«2020. január»
HKSzeCsPSzoV
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

LOST Szolgáltatási folyamatok logisztizálása
A kutatás vezetője
Dr. Kása Richárd
A kutatás témája
gazdaságinformatika, logisztika, szolgáltatásmenedzsment

A kutatás rövid leírása

LOST IN SERVICES – Szolgáltatási folyamatok újraszervezése.

Napjaink pénzügyi közvetítő szolgáltatóinál alaptétel a fogyasztói szükségletek, igények és elvárások kielégítése, valamint az e céloknak alárendelt folyamatfejlesztés. Kérdés, hogyan észlelik a fogyasztók a pénzintézeti folyamatokat, illetve a fejlesztésükre irányuló projekteket, milyen attitűdök alakulnak ki bennük ezek hatására. A vizsgálatunk első fázisában fókuszcsoportos interjúkat készítettünk a fogyasztók körében, a másodikban pedig egyéni mélyinterjúkat folytattunk kereskedelmi bankok szakértőivel. Mindkét oldal meghallgatása megerősítette azt a feltételezésünket, miszerint az emberi tényező az egyik legfontosabb befolyásolója a fogyasztói percepciónak, amely fejlesztése és „kikapcsolása” (informatikai technológiák fejlesztése) egyaránt járható út lehet a jövő pénzintézetei számára.

A kutatás első szakaszának feltáró eredményei után jelen szakaszban, a kialakított terminológia és koncepciók, módszerek és technikák alapján egy pilot kutatás zajlott le, mely során a kidolgozott blueprint módszer alapján felmértük egy szolgáltató folyamatait és megkíséreltük a terminológiánkat erre ráilleszteni.

A kutatás jelen szakaszában emellett elkészült egy entrópia-percepció-ergonómia hármasát vizsgáló szoftver rendszerterve, mely alkalmas lesz a user-swappelés tervezésére és optimalizálására. 

A kutatás módszerei

A kutatásban résztvevő további intézmények

A;B;C

Forrás

Solution by Sense/Net | Powered by Sense/Net ECM