Keresés:
Események
«2019. december»
HKSzeCsPSzoV
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Nappali

Marketing mesterképzési szak

Nappali tagozat

Érvényesség: a 2017/18-as tanévtől

Teljesítendő kreditek

Tárgycsoport Kredit
Kötelező tárgyak 84
Kötelezően választandó szakmai ismeretek 27
Szabadon választható 9
Összesen 120

 

Mintatanterv

Alapvető tudnivalók

  • Az egyes választható listákból (halványsárga és halványzöld hátterű tárgyak) a fenti táblázatban megjelölt mennyiségű kreditet kell teljesíteni.
  • Szabadon választhatóként az itt feltüntetett tárgyakon kívül bármilyen olyan tárgy felvehető, ami az adott hallgató számára nem minősül kötelezőnek (azaz pl. más szakok tárgyai is).
  • A táblázatban heti óraszámok vannak feltüntetve.
  • Rövidítések: Ea - előadás, Gy - gyakorlat, Sz - Számonkérés módja, Kr - kreditpont. Számonkérésnél: K - kollokvium, Gy - gyakorlai jegy.

A kreditgyűjtés részletes szabályait a Hallgatói követelményrendszer tartalmazza.

Félév Kód Tárgy Ea Gy Sz Kr Lista vagy specializáció Előfeltétel
1 MOEK0MA03 Modern közgazdasági elméletek 2 0 K 3    
1 HONG0MA06 Holisztikus marketing 2 2 K 6    
1 STEK0MA06 Vállalatirányítás 2 2 K 6    
1 MAKA0MA06 Matematikai statisztika 2 2 Gy 6    
1 ERJE0MA03 Értékteremtő folyamatok menedzsmentje 2 0 K 3    
1 DOEK0MA03 Döntéselmélet és módszertani ismeretek 0 2 Gy 3    
1 KOES0MA03 Környezet- és piacelemzés 1 1 K 3    
2 ALAS0MA06 Alkalmazott marketingkutatás 0 4 Gy 6    
2 INIO0MA06 Integrált marketingkommunikáció 2 2 K 6    
2 GAOG0MA03 Gazdasági és versenyjog 2 0 K 3    
2 FOIA0MA06 Fogyasztói és vásárlói magatartás, fogyasztásszociológia 2 2 K 6    
2 SUNT0MA06 Supply chain marketing 2 2 Gy 6    
2 MAES0MA03 Marketingtervezés 2 0 K 3    
3 MANT0MA03 Márkastratégia – nemzetközi márkázás 1 1 K 3    
3 KONG0MA03 Komparatív marketing 1 1 K 3    
3 INAN0MA03 Innovatív megoldások a marketingkommunikációban 2 0 K 3    
3 BUNT0MA03 Business Relationship Management 2 0 K 3 szakmai  
3 E-EM0MA03 E-kereskedelem 0 2 Gy 3 szakmai  
3 ERIO0MA03 Értékelemzés – innováció 1 1 K 3 szakmai  
3 FOIA0MB06 Fogyasztóvédelem, fogyasztáspszichológia 4 0 K 6 szakmai  
3 KRES0MA03 Kreatív kommunikációtervezés 1 1 Gy 3 szakmai  
3 MATE0MA03 A magyar gazdaság külső környezete 2 0 K 3 szakmai  
3 MAJE0MA06 Marketingszolgáltatások menedzsmentje 2 2 K 6 szakmai  
3 SZET0MA03 Szervezés- és vezetéselmélet 1 1 K 3 szakmai  
3 SZNG0MA03 Szolgáltatásközpontú marketing 1 1 Gy 3 szakmai  
3 TRNG0MA03 Trade és shopper marketing 2 0 K 3 szakmai  
3 UZET1MA03 Üzleti nyelvi környezet 1 0 4 Gy 3 szabadon választható  
4 PREK0MA03 Projektmenedzsment-ismeretek 1 1 Gy 3 szakmai  
4 RENG0MA03 Régió- és településfejlesztés és marketing 2 0 K 3 szakmai  
4 NEJE0MA03 Nemzetközi piacra lépés marketingje 1 1 K 3 szakmai  
4 UZBE0MA03 Üzleti modellezés a kereskedelemben 0 2 Gy 3 szakmai  
4 VOES0MA03 Vonzáskörzet elemzés 2 0 K 3 szakmai  
4 UZET2MA03 Üzleti nyelvi környezet 2 0 4 Gy 3 szabadon választható  
4 DIAT0MA15 Diplomadolgozat 0 0 Gy 15    

A tanterv hivatalos (Szenátus által elfogadott) verziója itt érhető el.

Solution by Sense/Net | Powered by Sense/Net ECM