Keresés:
Események
«2020. október»
HKSzeCsPSzoV
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Olvasnivaló 3.
2019.02.26
Módszertani innovációk marketing esettanulmányok oktatásában
DR. MOLNÁR LÁSZLÓ PhD, DR. HAJDÚ NOÉMI PhD, DR. MOLNÁRNÉ KONYHA CSILLA Miskolci Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Turizmus Intézet
 
Absztrakt
 
Napjainkban az oktatás területén nagy kihívást jelent a generációk közötti különbség, mely az alapvető szokások megváltozásában is érzékelhető. Míg alig egy évtizede természetes volt a könyvekből történő ismeretszerzés, addig ma már többnyire az online világ biztosítja az információhoz való gyors hozzáférést. Jelen tanulmányban a probléma alapú tanulás (problem based learning, PLB) és a gamifikáció jegyében újratervezett Marketing esettanulmányok tárgyunkat mutatjuk be részletesen. Ennek során kitérünk a tantárgy általános jellemzőire (alapadatok, célok, tematika, követelmények), ismertetjük az oktatás menetét, jellemzőit mind hallgatói, mind pedig oktatói oldalról, és rövid leírást adunk a kontakt órákon alkalmazott programokról. A tanulmány végén beszámolunk az eddig (hét oktatási hét) megszerzett tapasztalatokról és rávilágítunk a további fejlesztési irányokra. Nagyon bízunk abban, hogy az itt bemutatott oktatásmódszertani újítások más intézetek, egyetemek oktatói számára inspirálóan fognak hatni. Továbbá olyan ötleteket, tippeket szereznek, amelyeket be tudnak építeni a saját oktatási gyakorlatukba, ezzel is közelítve a sokszor komoly kihívásokat támasztó, jelenleg felsőfokú tanulmányokat folytató generáció tanulási igényeihez.
 

Hírek

Hírek

Dancs Gábor Ernő: Én, az ONLINE?! pedagógus – avagy, hogyan igazodjunk el az információs technológiák rengetegében

Ismerjük meg kollégáinkat módszertani oldalukról is!

Oktatói workshop-ok 2020. augusztusban

Solution by Sense/Net | Powered by Sense/Net ECM